Mondzorg Poli Klachtenregeling 

De medewerkers van Mondzorg Poli doen altijd hun uiterste best om u goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over uw tandheelkundige (spoed)behandeling. We hechten veel waarde aan patiënttevredenheid. Uw klachten en opmerkingen nemen wij dan ook zeer serieus. Zo kunnen wij onze zorgverlening verder verbeteren.

Maak uw ongenoegen kenbaar in de praktijk

Niet tevreden? Wanneer u niet geheel tevreden bent over een behandeling, blijft u hier dan niet mee rondlopen. Veel klachten kunnen gebaseerd zijn op miscommunicatie of een verschillend verwachtingspatroon. Wij stellen het zeer op prijs dat u in eerste instantie contact met ons opneemt zodat wij in de gelegenheid zijn om uw onvrede weg te nemen en/of hiervan kunnen leren. De ervaring heeft geleerd dat een groot deel van de klachten op deze manier verholpen wordt.

Klachtenformulier

Hieronder kunt u ons klachtenformulier invullen. De praktijkmanager zal uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Klacht indienen bij erisietsmisgegaan.nl*

Is het in overleg met uw behandelaar /en/of de praktijkmanager niet gelukt om zelf afspraken voor een oplossing te maken? Dan kunt u een aanvraag voor klachtbemiddeling indienen bij erisietsmisgegaan.nl. Meer informatie vindt u via erisietsmisgegaan.nl

*Let op! Dit is van toepassing voor onze mondzorgverleners in loondienst. Voor onze ZZP behandelaren kan dit een andere organisatie zijn. Wij adviseren u graag welke van toepassing is voor uw situatie. Vaak zijn: 

Na indiening van uw klacht gaat een klachtenfunctionaris met uw melding aan de slag. Hij of zij geeft geen oordeel en doet geen uitspraak over schadevergoeding, maar bemiddelt tussen u en uw behandelaar om samen tot een oplossing te komen. 

Geschillencommissie

Wanneer de klacht niet wordt opgelost met de hulp van een klachtenfunctionaris, kan de kwestie worden voorgelegd aan een geschillencommissie. Wij adviseren u graag welke geschillencommissie van toepassing is voor uw situatie.n ook zeer serieus. Meer informatie vindt u op onze pagina klachtenregeling.

Nu een spoedtandarts nodig?

U kunt ons 24/7 bereiken om een afspraak te maken